Administrarea proprietatilor

RE/MAX Freedom Group ofera in parteneriat si pe baza de abonament lunar inclusiv servicii de management al proprietatilor, de administrare, urmarind obiective specifice in beneficiul clientilor nostri

ADMINISTRARE CURENTĂ
A. Verificarea starii tehnico-functionale (inspectarea lunară a imobilului pentru monitorizarea stării tehnico-functionale, ridicarea si sortarea corespondenţei la fiecare vizită, comunicarea neregulilor constatate)

B. Monitorizarea utilitatilor (derularea contractelor de utilităţi şi monitorizarea facturilor emise de furnizori, verificarea citirilor de contoare si comunicarea indexilor, inregistrarea statusurilor CFPR la utilitatile monitorizate)

C. Plati si incasari curente (efectuarea de plati curente legate de existenţa şi exploatarea proprietăţii, incasarea garantiei de la chirias si depozitarea in contul de garantii, emiterea si trimiterea lunara a facturilor de chirie, incasarea chiriei in cont sau numerar si depunerea in cont collector, transferarea sumelor destinate proprietarului)
Avantajele şi beneficiile serviciului de Administrare Curenta:

Păstrarea funcţionalităţii, aspectului si capacitatii proprietăţii de a genera venit pasiv
Economie de efort şi timp pentru proprietar prin preluarea task-urilor repetative
Imagine clara a situatiei de la locatie prin rapoartele periodice trimise proprietarului
Cost lunar: 150 RON / unitate locativa
C. Plati si incasari curente (efectuarea de plati curente legate de existenţa şi exploatarea proprietăţii, incasarea garantiei de la chirias si depozitarea in contul de garantii, emiterea si trimiterea lunara a facturilor de chirie, incasarea chiriei in cont sau numerar si depunerea in cont collector, transferarea sumelor destinate proprietarului)
Avantajele şi beneficiile serviciului de Administrare Curenta:

Păstrarea funcţionalităţii, aspectului si capacitatii proprietăţii de a genera venit pasiv
Economie de efort şi timp pentru proprietar prin preluarea task-urilor repetative
Imagine clara a situatiei de la locatie prin rapoartele periodice trimise proprietarului
CLIENȚII NOSTRI PROPRIETARI
pot opta in masura in care considera ca le adauga valoare si pentru doua servicii aditionale:
Managementul Solicitarilor Exceptionale
A. Punct de contact pentru chiriasi, terti si autoritati (asigurarea unui punct permanent de contact pentru terti, autoritati si chiriasi pentru solicitari punctuale si neprevazute, reprezentarea proprietarului in relatiile cu tertii)

B. Interventii in caz de avarii sau defectiuni tehnice (managementul situatiilor de urgenta si avarii - cu garantarea unei diagnoze cu solutie si cost estimativ in 1-3 zile lucratoare, participarea la receptia lucrarilor de reparatii efectuate la locatie)

C. Suport pentru actiuni obligatorii (managementul activitatilor legate de mentenanta preventiva (inspectie si revizie instalatie gaz, verificare tehnica periodica CT, igienizare aparate AC etc), gestiunea politelor de asigurare a spatiului şi bunurilor impotriva calamităţilor şi evenimentelor nedorite, pregatirea si depunerea dosarului de obtinere a certificatului de performanta energetica);

Avantajele şi beneficiile optiunii MSE:

  • Eliberarea proprietarului de stress-ul asociat situatiilor neprevazute si urgente
  • Prezentarea de solutii rapide si clare de rezolvare a avariilor tehnice si eliminarea interactiunii cu persoane neserioase
  • Economie de efort şi timp pentru proprietar prin filtarea si rezolvarea solicitarilor exceptionale
Cost lunar aditional: 100 RON / unitate locativa
Managementul Relatiei cu ANAF
A. Existenta proprietatii (intocmirea si depunerea dosarului la achizitia proprietatii, contractarea unui expert autorizat pentru intocmirea evaluarii periodice, obtinerea de certificate fiscale)

B. Legata de obtinerea de venit din exploatarea proprietatii (intocmirea si depunerea dosarului la inchirierea proprietatii, depunerea declaratiilor anuale de venit estimative, obtinerea deciziilor de impunere trimestriale, depunerea declaratiilor rectificative si de regularizare)

C. Plati si incasari in relatia cu ANAF (plata impozitelor si taxelor in numele proprietarului)

Avantajele şi beneficiile optiunii MRA:

  • Economie de timp, bani si nervi pentru proprietar prin evitarea greselilor costisitoare datorate modificarilor legislative si informatiilor incomplete
  • Timp liber pentru proprietar prin eliberarea de stat la cozi si program inflexibil
  • Liniste pentru proprietar prin eliminarea interactiunii cu functionarii
Cost lunar aditional: 100 RON / unitate locativa
Serviciile oferite se adreseaza imobilelor aflate pe raza municipiului Bucuresti si localitatilor limitrofe (max 15 km. distanta de centru)
Costurile lunare nu includ TVA, insa exista posibilitatea facturarii cu sau fara TVA, in functie de solicitare.