Freedom Group Real Estate pentru
PROPRIETARI

Freedom Group pleaca in construirea ofertei sale de la premisa ca proprietarii de active imobiliare au nevoie de 3 tipuri de servicii:

opinii avizate, gasirea cumparatorului/chiriasului potrivit, administrarea portofoliului imobiliar existent.

Oferim servicii suport acelor proprietari care isi doresc sa vanda sau sa inchirieze eficient, rapid, in cei mai buni termeni si cu cea mai mica bataie de cap

si eventual sa obtina randamente investitionale intr-o maniera similara.

Freedom Group Real Estate pentru
PROPRIETARI

Freedom Group pleaca in construirea ofertei sale de la premisa ca proprietarii de active imobiliare au nevoie de 3 tipuri de servicii:

opinii avizate, gasirea cumparatorului/chiriasului potrivit, administrarea portofoliului imobiliar existent.

Oferim servicii suport acelor proprietari care isi doresc sa vanda sau sa inchirieze eficient, rapid, in cei mai buni termeni si cu cea mai mica bataie de cap

si eventual sa obtina randamente investitionale intr-o maniera similara.

De ce sa aleg Freedom Group?
  • Consultanta profesionala
  • Evaluare / Pozitionarea corecta a pretului in piata
  • Audit juridic preliminar si eventual suport ulterior
  • Reprezentarea unei singure parti in tranzactionare
  • Marketing excelent al listarilor din portofoliul de reprezentare
  • Stimularea colaborarii cu toate agentiile imobiliare
  • Matching
  • Administrarea proprietatilor imobiliare

Fluxul operational & Serviciile aferente

Servicii suport oferite PROPRIETARILOR
Serviciile oferite clientilor prin intermediul consultantilor asociati, impreuna cu maniera de abordare – garantia unui serviciu de calitate!
Consultanta preliminara
in perspectiva vanzarii/inchirierii

Consta intr-o intalnire preliminara online sau offline de 0,5-1,5 h cu unul dintre consultantii nostri asociati. La finalul acesteia proprietarul va fi semnificativ mai in cunostinta de cauza, mai informat cu privire la piata imobiliara si implicit in masura a lua deciziile potrivite in privinta celei mai bune utilizari a activelor proprii. 

Cost estimativ (deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale) – intre 50 si 200 euro, in functie de durata, de locatie si de consultant.

Serviciul standard la nivel de baza presupune o intalnire preplatita, online sau la unul dintre sediile noastre, cu durata de 30 de minute, cu unul dintre consultantii disponibili la data si ora programarii aleasa de catre client, costul acesteia fiind de 50 de euro.


Broker’s Price Opinion (BPO)
Analiza Comparativa de Piata (ACP) / Evaluare proprietate

Consta intr-o vizita la locatia care urmeaza a face obiectul demersului de tranzactionare, in colectarea informatiilor despre imobil de la proprietar si intr-un demers de analiza ulterioara, finalizabil in cca 1-3 zile, in urma caruia proprietarul va obtine o opinie avizata si argumentata cu privire la pretul probabil de tranzactionare, durata estimata si pozitionarea corecta in piata a proprietatii.

Parte indispensabila a serviciului de reprezentare, realizarea BPO-ului are un cost estimativ intre 100 si 250 euro, in functie de tipul de proprietate, locatie si de consultantul prestator. Cost deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale in vederea tranzactionarii.

Serviciul standard la nivel de baza presupune o intalnire preplatita, la locatia ce urmeaza a face obiectul evaluarii, cu un consultant specializat si disponibil la data si ora programarii aleasa de catre client, costul demersulul finalizabil in zilele urmatoare cu primirea unui raport (BPO), fiind de 150 de euro.


Audit juridic in perspectiva vanzarii
Verificarea preliminara a actelor proprietatii

Serviciu extrem de util oricarui proprietar pentru a nu risca surprize neplacute, consta intr-o verificare a tuturor actelor proprietatii, realizata de catre unul dintre avocatii sau notarii nostri colaboratori. La finalul acesteia proprietarul va fi semnificativ mai in cunostinta de cauza, mai informat cu privire la capacitatea juridica de a tranzactiona imediat, odata ce se identifica un potential cumparator sau cu privire la demersurile necesare de intreprins.

Eventual clientul poate fi sprijinit ulterior si in demersul de aducere a imobilului/proprietarului la capacitatea legala de a (se) tranzactiona in momentul identificarii cumparatorului.

Cost estimativ (deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale) – intre 50 si 500 euro, in functie de durata, complexitatea cazului, de locatie si de colaboratorul care presteaza serviciul.

Serviciul standard la nivel de baza presupune o verificare preliminara de baza, fara a se intra aprofundat in istoricul proprietatii, realizata de catre consultantii disponibili la data si ora programarii aleasa de catre client, costul acesteia (pre-platibil) fiind de 50 de euro.


Reprezentare
in proiectul de tranzactionare

Principalul serviciu oferit proprietarilor de catre compania noastra, consta in constructia celor 6 piloni de baza pe care se sprijina obtinerea celor mai buni termeni de tranzactionare a unei proprietati imobiliare pentru un proprietar: pozitionarea corecta a pretului in piata, promovarea cu comision 0% pentru cumparator, promovarea la cele mai inalte standarde de calitate si vizibilitate, stimularea remunerata a implicarii tuturor agentilor din piata in generarea de oferte, timpul suficient avut la dispozitie si abilitatile de negociere ale agentului si agentiei de reprezentare exclusiva.

Obiectivul tuturor demersurilor este generarea interesului pe proprietate, obtinerea a cat mai multe intentii preliminare de cumparare pentru a favoriza negocierile si in final tranzactionarea in cei mai buni termeni posibili pentru clientul reprezentat.

  • Se remunereaza in caz de succes printr-un comision intre 3% si 5% pentru vanzare sau intre 5% si 10% din valoarea totala a contractului la inchiriere, in functie de proiect si de parametri stabiliti intre client si consultant.
     
  • Avansul pentru listare la semnarea contractului de reprezentare poate fi intre 100 si 500 euro, in principal in functie de investitia initiala necesara in pregatirea listarii, de pretul de promovare si de durata, costul respectiv fiind ulterior deductibil din comision, in cazul demararii unei colaborari contractuale in vederea tranzactionarii.
     
  • Serviciul standard la nivel de baza (Consultantul Asociat care va coordona proiectul este desemnat de catre noi) presupune un comision de 3 % pentru vanzare si echivalentul unei luni de chirie pentru inchiriere, din care avansul (deductibil la final) este de 100 euro in cazul vanzarii sau inchirierii, acoperind o durata de maxim o luna de zile de vizibilitate online la nivel de prezenta pe mai multe portaluri.

* A lucra in sistem de reprezentare pentru o singura parte in tranzactie inseamna ca nu incasam comision si de la partea nereprezentata si ca avem deschidere la colaborare cu alte agentii prin cointeresare, in toate demersurile urmarind exclusiv interesele clientului pe care il reprezentam.


Matching
Suport tranzactionare fara asumare de obligatii de catre parti

Consta in identificarea unui cumparator/chirias in conditiile in care proprietarul si consultantul nu au o relatie contractuala de reprezentare si nu isi acorda reciproc exclusivitate. Implicit, investitia, alocarea de resurse speciale din partea agentului/agentiei, fiind improbabila ca recuperare prin negarantarea relatiei exclusive, nu este nici obligatorie. Aceasta nu exclude posibilitatea agentiei de a identifica o contra-parte in tranzactie.

In contextul in care proprietarul intentioneaza sa tranzactioneze si singur, fiind deja client si listand prin intermediul www.faracomision.ro, matching-ul se comisioneaza doar in caz de succes, cu 1-2% (50-100% din prima luna de chirie in cazul inchirierii).

In cazul in care se listeaza direct prin consultant, la comisionul procentual sus-mentionat se adauga un cost fix pre-platit (nedeductibil) de cca 200-300 euro in prima luna de listare pentru acoperirea in principal a investitiei initiale necesara in prezentare, costul lunar ulterior pentru promovare fiind intre 100 si 250 euro, in functie de parametri de marketare a proprietatii agreati intre proprietar si consultant samd.

Serviciul standard de baza presupune un comision de 1% pentru vanzare si echivalentul unei luni de chirie pentru inchiriere, din care costul pre-platit (nedeductibil la final) fiind de 200 euro in prima luna si 100 euro in lunile urmatoare.


Administrarea proprietatilor
Proprietarul detine deja active imobiliare, insa nu isi doreste sa le gestioneze direct, salvand timp, efort, bataie de cap si in final “bani”. 

Proprietarul detine deja active imobiliare, insa nu isi doreste sa le gestioneze direct, salvand timp, efort, bataie de cap si in final “bani”.

Clientul are posibilitatea de a adauga serviciului principal - acela de “administrare curenta” - alte doua, complementare – in speta “managementul solicitarilor exceptionale” si “managementul relatiei cu ANAF”.

In functie de parametri (locatie, tip imobil, dimensiune, servicii), costurile sunt intre 35 si 85 de euro lunar per unitate locativa, iar in masura in care compania noastra se ocupa si de mentinerea gradului de ocupare a spatiilor (identificarea chiriasilor), bugetul total alocabil pentru maximizarea gradului de ocupare si administrare curenta este de 15% din valoarea chiriei.


** Preturile tuturor serviciilor nu includ TVA.

Cui ne adresam?
  • Clienti (dezvoltatori si clienti finali) care isi propun sa vanda/inchirieze in cei mai buni termeni pentru ei, cu ajutorul unei agentii/unui agent, preferand sa lucreze in sistem de “reprezentare a unei singure parti in tranzactia imobiliara” si achitand un comision procentual, care poate include si anumite costuri (evaluare, audit, listare), deductibile la final din comision.
  • Clienti (dezvoltatori si clienti finali) care isi propun sa tranzactioneze singuri sau prin intermediul uneia sau mai multor agentii imobiliare, fara sa fie reprezentati exclusiv, versus un cost lunar (listare, publicitate) si un comision aferent “matching-ului” – identificarii cumparatorului/chiriasului (intermediere deschisa)
Cui nu ne adresam?
  • Potentialilor clienti finali care considera ca pot tranzactiona in cei mai buni termeni pentru ei doar punand un anunt gratuit, “pierdut” pe OLX sau pe “Anunt Proprietar”.
  • Potentialilor clienti finali care vor sa tranzactioneze cu agentie, insa doar in termenii prezumati de catre dansii, fara a considera ca au nevoie sau ca e in interesul lor sa tina cont de opinia prealabila a consultantilor si (in consecinta) dorind doar sa transfere riscul alocarii de resurse in sarcina tertilor (agentii imobiliari).
Sabin Cernea
Sabin Cernea General Manager

Am fost foarte inspirat sa aleg Freedom Group in detrimentul altor agentii imobiliare cu mai multa vechime in piata, profesionalismul si determinarea echipei au condus la o vanzare in parametri optimi. Recomand cu onestitate colaborarea cu Freedom Group !

Claudiu Modreanu

Doream sa va multumesc pentru reusita vanzarii si pentru felul in care am colaborat. Am apreciat de la inceput obiectivitatea si profesionalismul vostru atat in evaluarea imobilului cat si pe parcursul colaborarii. Este de remarcat adaptarea voastra la termenul estimat pentru vanzare, pozitionarea pe piata si schimbarile de pret consultative atunci cand a fost nevoie pentru a atrage alte segmente, zecile de vizualizari. Nu am avut presiunea timpului si am castigat impreuna.

Octavian, am apreciat la tine sinceritatea si faptul ca ai tinut cont mereu de ce nevoi am eu. Ai intervenit atunci cand era necesar pentru a salva tranzactia si s-a vazut ca ai experienta in lucrul cu oamenii. Sunt convins ca acesta este unul din motivele pentru care nu-ti pierzi entuziasmul atunci cand dai de oameni dificili.

Trimite-ne un mesaj!