Serviciu extrem de util oricarui proprietar pentru a nu risca surprize neplacute, consta intr-o verificare a tuturor actelor proprietatii, realizata de catre unul dintre avocatii sau notarii nostri colaboratori. La finalul acesteia proprietarul va fi semnificativ mai in cunostinta de cauza, mai informat cu privire la capacitatea juridica de a tranzactiona imediat, odata ce se identifica un potential cumparator sau cu privire la demersurile necesare de intreprins.
Eventual clientul poate fi sprijinit ulterior si in demersul de aducere a imobilului/proprietarului la capacitatea legala de a (se) tranzactiona in momentul identificarii cumparatorului, prin servicii vizand documentatia cadastrala, succesiuni si nu numai.
Cost estimativ (deductibil din comision in cazul demararii colaborarii contractuale) – intre 50 si 500 euro, in functie de durata, complexitatea cazului, de locatie si de colaboratorul care presteaza serviciul.
Serviciul standard la nivel de baza presupune o verificare preliminara de baza, fara a se intra aprofundat in istoricul proprietatii, realizata de catre consultantii disponibili la data si ora programarii aleasa de catre client, costul acesteia (pre-platibil) fiind de 50 de euro.